Wednesday, September 12, 2007

panties? no thanks.. :))

vedetele au lansat o noua moda: no panties. ce poate fi asa interesant? :))

asta era cam offtopic, dar ma rog... ziua de azi a fost "ciudata". toata ziua am avut un sentiment de..dor..care din fericire a trecut. back to normal or at least hope so. acum am insa o dilema din care nu pot iesi: to lie or not to lie? am i more important than she is? ... iguess i am gonna stick with the not telling the truth part.=))

din nou a plouat. si maine va ploua. petrecandu-mi ziua l turda mi-am dat seama ca am anume prieteni care mereu i-am tratat altfel, gandidu-ma ca sunt din turda. ideea e ca pt mine cel putin imaginea conteaza. nu as putea sa umblu pe str cu cineva care m-ar face de rusine( ma refer sa nu fie imbracat corespunzator sau pur si simplu sa fie...din turda)...e urat si nu pot sa recunosc in fata asta. as nega dc mi-ai spune dar adevarul e ca azi mai mult ca oricand, imaginea conteaza. asa ca, de ce sa nu le oferim baietilor imagini de neuitat? no panties, ladies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: