Monday, September 17, 2007

maine o sa iti simt lipsa.. nu-ti fa griji, o sa ma intorc :))


back to basics.

program zilnic:
scoala, acasa, scoala, acasa.. :))

nimic interesant pentru azi. doar ca am o noua obsesie cauzata de cei din jur; scoala de soferi. stau la 20 de minute de scoala dar vreau sa merg cu masina. " am intarziat ca nu am gasit loc de parcare"...si eu vreau loc de parcare. dar totusi, la ce bun un loc de parcare dc nu ai masina?
la ce bun sa ai o multime de jocuri dc nu ai cu cine sa te joci? sau o casa mare dar goala?

multi care isi vor parca masina o primesc nu pt ca merita..pt ca pot. si mai nou mergem dupa ideea " dc imi permit, de ce nu?" si eu merit o masina. chiar merit. mai mult ca altii. pe mine m-am convins. dar pe ai mei? ii convingeti voi? o masina e ultimul lucru de care am nevoie.

azi am realizat ca sunt foarte superficiala. sunt convinsa ca nu sunt singura care isi iubeste patul mai mult decat ar trebui, dar azi am realizat ca nu mai pot sa ma dezlipesc de el. cu cat ei vor sa ma desparta mai tare, cu atata il vreau mai mult. am impresia ca timp de un an ne vom bucura de o dragoste nebuna pentru ca timp de 7 ore zilnic ii voi simtit categoric lipsa...

1 comments:

Anonymous said...

Good for people to know.