Tuesday, September 18, 2007

just enjoy while it lasts

a doua zi de scoala...mi-ai lispit azi foarte mult :)) in special cand se vorbea de teoria relativitatii ma gandeam cat de relativ esti: dimineata pari prea mic iar seara prea mare. :)

trecand peste asta azi a fost o zi de toamna frumoasa. ai simtit vreodata mirosul toamnei? eu ma plimbam ieri cu "my new boyfriend" (asa e trecut in lista de mess) si trecand pe langa o casa am simtit un miros de struguri. am stat amandoi ca prostii in fata casei pana m-am saturat eu sa miros toamna. sincer, nici acuma nu m-am saturat pentru ca e un parfum atat de sincer si de natural pe care nu pot sa il descriu. iarna miroase a rece.... iar primavara nu stiu. am uitat. dar toamna e plina de arome... care iti invaluie simturile.

dc tot suntem la capitolul simturi, ce are lume cu cafeaua? e o obsesie care nu o inteleg. e veche ce-i drept dar lumea te exclude dc nu bei cafea. e ca un cerc vicios (exclusivist!!!) al bautorilor de cafea care sunt foarte diferiti. au alte preocupari, alte idei, alte perceptii, alte povesti. pana si "hai la o cafea" suna atat de tare cand nu bei cafea. enervant. si dc zici "nu beau cafea", ei insista " da de ce?"...pai nu-mi place. "cui nu-i place cafeaua in ziua de azi???toti bem"....mie...am i the only looser that hates coffee??

pana maine va las sa-mi admirati achizitia...nu de alta dar eu nu ma pot opri din privit. enjoy!


0 comments: