Friday, September 28, 2007

it's hard to be a woman.... ?!

hello dreamteam!!! i am snow white and you all 8 are my little dwarfs.
azi.zi lunga.lume multa.agitatie.nebunie.scandal.
turda fest.haos.copii.echipa.corturi.instalat.tombola.1 leu.bilete.

toate cuvintele astea descriu perfect prin ce am trecut azi. dar din cate vedeam eu, eu eram una dintre putinele persoane care se stresau. co-echipierul meu, mah rog""sef", era foarte calm. copii mei nu avea apa, nu avea pixuri cu ce sa scrie, mese, scaune, pavilioanele nu erau instalate si el era calm!!!! el zicea le rezolvam pe toate. eu eram ceva de genu : CUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM?
si el: pai uite se rezolva. ma duc eu acuma dupa pixuri sa le cumpar si apoi....
CEEEEEEEEE? NUMAI ACUMA IEI PIXURILE? AI AVUT 2 LUNI LA DISPOZITIE SI TU ACUMA LE IEI??
da ce are?
CUM CE AREEEE? COPII VOR SA INCEAPA SA LUCREZE. PIERDEM TIMP!!!

in fine... discutia a fost putin exagerata de dragul artei dar in mare, asa s-au purtat discutiile dintre noi azi. apoi al prieten, cu aceeasi pozitie ca a mea, era inconjurat de 15 copii care urlau in cor :Dodo! Dodo! Dodo! si copilul asta incredibil le raspundea la toti si ii ajuta pe toti !!! pe mine cand ma strigau 3 deodata am crezut ca ii omor.



SI TOTUSI>>>
am avut grija de ei. le-am dus apa, mancare si imi tot spuneau cata rabdare am cu ei si ca ce dragutza sunt. ;)) probabil nu stiau cat de TAREEE ma chinuiam sa nu urlu la ei. in fond, ce vina au ei ca eu sunt femeie? (crizata)

0 comments: