Tuesday, September 11, 2007

long live the king

ma gandeam ca o sa ma deranjeze ca ploua atat de des dar nu-mi pasa. Mi se pare ca da un aer ... londonez orasului. As putea sa incep sa povestesc cum a fost in vacanta dar fiindca acolo e soare si aici ploua, zilele acelea par foarte departe - din prea multe puncte de vedere. Acolo totul era altfel. Aici, totul e la fel.
Monoton.
Monoton.
Monoton.
iar ploaia nu face decat sa accentueze monotonia asta.
Atunci cand schimbi ceva in viata ta, te astepti sa fii fericit. Dar dc nu esti?
Daca ce ai primit nu e exact ceea ce iti doreai, cum duci cadoul inapoi?
nu poti... si nici nu poti sa spui nimanui ca nu-ti place pentru ca toti cred ca iti place. e mai simplu sa iti placa. pt ei cel putin.
incepe scoala si parca vreau, parca nu vreau. nu stiu de unde atata nehotarare in viata mea. poate e din cauza racelii care persista enervant de mult. se cam intinde.

in ultimul timp am senzatia ca nu-mi ajunge timpul. nu pot sa fac nimica. sunt prea ocupata. atatea chestii vreau sa fac si nu am timp sa le fac pe toate. vreau prea multe sau pur si simplu ziua e prea scurta pt someone like me? i am gonna ask santa for a .... oooo what is it called???..... capsula timpului ca sa pot sa fac mai multe lucruri intr-o zi.:))).../"like nerd"/(so citez pe multiubita mea lil' sis) poate tot ce imi trebuie sunt niste ore de yoga sa ma relaxez. sau sa incerc cel putin. cand ii vad pe altii cat pot sa fie de relaxati imi vine sa le trag una. defapt cred ca e o problema legata de gelozie;if i can't do it so, why should they?... promit ca pana la finalul anului o sa gasesc o tehinca potrivita de relaxare, altceva mai interesant decat plictiseala.


P.S. i want to be the queen of this urban jungle but...where is my king?

0 comments: