Wednesday, September 19, 2007

competition

sO Not GOOd!!!

pana ieri si eu credeam ca toata chestia asta cu competitia e buna...dar nu e. Cineva mi-a zis ca atunci cand oamenii colaboreaza ies lucruri mai bune. nu stiu ce sa zic. eu sunt o individualista demodata careia ii place sa se laude si sa fie prima. deci munca in echipa nu e exact my type. dar cand vorbim de altfel de echipe?

eu si el suntem o echipa, nu? nu ar trebui sa existe o competitie. dar e. mi-am dat seama ca traind alaturi de cineva care nu are vise si idealuri, mereu ma gandeam nu pot sta eu cu un tip ca asta... dar ce te faci cand el are idealuri? cand vine la pachet cu locul unu, un look perfect dupa care toate intorc capul? nici asa nu e bine pentru ca traiesc cu o frica...ma bantuie ideea ca dc va fii alta?

inainte mereu eu eram aia mai buna. mai isteata.mai frumoasa. mai buna. acuma insa..lucrurile s-au schimbat. trebuie sa lupt pentru statutul asta. analizand problema mea, mi-am dat seama ca asa sunt femeile. cand au pe cineva "not their class' , mereu spera sa gasesasca pe cineva mai stilat. dar cand gasesc, isi dau seama ca nu e bine sa iesi cu cineva stilat, ca este " so NOt your class"( defapt tu esti not his class :|)...ce fac? se intorc inapoi la ala not their class sau se roaga zilnic la d-zeu sa nu apara alta tipa?




barbatii in schimb....prefera tipele so not their class. pt activitaile nocturne le convine orice :)) dar pt o relatie le trebuie o fata dragutza, cuminte, inteligenta, so NOT their class. ei nu ar putea avea o relatie cu o tipa sun nivelul lor. nu o fac pur si simplu. ma refer la o relatie serioasa.
bottom line, de ce ne place noua femeilor sa ne simtit superioare? dc am fi, nu am mai avea teama asta constanta, nu???

pana maine....ma duc sa ma rog :|

0 comments: