Thursday, September 27, 2007

organizatia mea.....top secreta **schimbare de domiciliu

in mizeria mea e ordinde. eu am o mizerie in grupuri organizate. mai bine asa decat peste tot. asta e teoria mea... a noastra. cat tupeu!!! sa-mi zica asa ceva. Eu, o dezordonata? Eu? care pana ieri eram perfecta :)) azi sunt dezordonata.
maine voi fi voluntar la turda fest, a 3a editie. super munca. am o echipa de pitici pe care pot sa ii teorizez timp de 3 zile. am am avut o rabufnire. i-am luat cu frumosu "va pun in echipe cum vreti voi" ...insa dupa ce au trecut 45 de min si nu terminasem treaba le-am zis clar "taceti din gura. eu is lidera vroasta. faceti cum zic eu! tu esti cu el in echipa si tu cu ea. comenteaza cineva?"



e chiar amuzant :))))) trebuie sa incercati sa terorizati bietii copii. apoi m-am simtit prost si mi-am promis ca o sa am rabdare. ce-o fi, vom vedea.
pentru ca ea nu e perfecta. nici nu cere sa fie. e cum e. take it like she is :D

iar acum i need a favour. could you borrow me your bed cause mine just dumped me?.? ;;) defapt mizeria organizata de pe el nu vrea sa dispara. asa ca vom mute sediul central in alta parte.. pe jos, sau pe scaun? :-?

0 comments: