Friday, December 29, 2006

new years resolutions...

anul 2006 abia ca a trecut si deja ma gandesc cum va fi cel din 2007. am si cateva dorinte care sper sa se inplineasca:
1. pass cpe(asta e cea mai importanta!!!!!!!!!)
2. sa am medie mare...acolo de o metniune..primi 10 sa fiu si eu ;))
3. sa merg la vara in strainatate cu ceva bursa
4. sa imi fie bine pe plan sentimental. nu mai vreau asa comsi-comsa..ori suntem ori impreuna, ori gata.
5. vreau sa fac poooooozze..multe pozzzzzeeee.
6. vreau sa gatesc mai mult. sa fac torturi si prajituri.
7. vreau sa ma distrez mai muuuuuuult. obsession party :p
8. vreau sa fiu mai dragutza si mai sexy..pt toti :P
9. hm..deja nu mai am dorinte?? aaa..nu..vreau sa merg la shopping la bucuresti sau in strainatate...asta nudepinde de mine..dar noah
10. vreau sa fiu healthy. nu vreau sa zac prin spitale sau in pat. vreau sa-mi traiesc viata la maxim..cred ca defapt asta e marea mea dorinta pt anu' 2007!

0 comments: