Thursday, December 7, 2006

geneza

si asa incepe totul...stau si ma plictisesc si zic hai sa fac ceva util! un blog...cum suna? ciudat :P
pana cand intru pe site si imi dau seama ca asta e salvarea mea. E o ocazie perfecta sa spun tot ce gandesc , ce simt, ce cred fara ca sa ma judece cineva.

de ce azi? nu stiu...dar sper ca nu va ultima zi. Ziua de azi a fost o zi placuta. Putina placuta din ultimele din viata mea. Multi cred ca atunci cand ai un prieten, bani, familie esti fericit...dar nu e asa. Mereu caut sa fiu nefericita desi am o groaza de motive sa fiu fericita. Ca iubitul nu mi-e alaturi? Daca stau si ma gandesc mai bine niciodata nu mi-a fost... Ca nu am bani sa-mi cumpar a 5-a pereche de cizme? ...asta chiar e trist .

Dar azi am stat impreuna cu el. Am fost la el acasa si am povestit. Ne-am pupat, totul a fost perfect. Pana cand mi-a spus ca trebuie sa plec, vroia sa invete. Plecarea asta m-a facut sa ma simt folosita. De ce sa plec eu si nu el? Era casa lui desigur, dar sa plec??? Nici macar nu m-a condus pana la lift. Ce poti sa mai ceri unui asa om? Putine clipe de placere? alea vin si trec...si eu tot singura raman. Apoi iti spune te iubesc... Diseara ma va suna si va fi fericit. Ziua de azi a fost perfecta pentru el. si pentru mine? mai conteaza...?

0 comments: