Friday, December 8, 2006

o zi normala...

ziua de azi a fost o zi normala...pentru unii poate, dar pentru mine nici o zi nu e normala. Nu imi place cuvantul normal si evit sa il folosesc. Ziua poate fi rea sau buna. Deci, in concluzie, ziua de azi a fost cat se poate de rea.

Stiu atat de mine sentimentul acela de dezamagire incat m-am saturat sa mai sper la ceva...Stai si astepti cu sufletul la gura sa iasa ceva si apoi cand vezi nepasarea altora totul se naruie in jurul tau. Eu, cel putin, asa sunt. Uneori simt ca nu mai pot. Vreau prea multe de la mine si de la altii. Ma uit la alti prieteni si cunoscuti, nu au nici o treaba. Eu in schimb, mereu vreau sa am ceva de facut? De ce? nici eu nu stiu dar in acest moment simt ca incerc sa fac prea multe si din spate simt cum ma alearga esecul. Nu vreau sa nu resusesc dar uneori trebuie sa alegi. Nu vreau sa aleg.

Prea multe alegeri. Totul imi place si in unele momente ma simt atat de puternica incat am impresia ca le pot face pe toate. Se poate, dar nu azi...Azi totul a decurs si va decurge rau.

0 comments: