Saturday, December 9, 2006

speranta..

dimineata e o parte a zilei care imi place. Ziua de azi incepe bine.
Sa speram ca se va termina cu bine.

stau si ma intreb d c ma obsedeaza grija asta pentru ca totul sa fie bine. Am impresia ca sunt asa de usor de citit. Dupa ce am petrecut cateva ore alaturi de cineva, ma intreaba : "iti place sa faci pe sefa?". Oare ce m-a tradat? Ce ne tradeaza? Obsesiile noastre? Zambetul fals sau pur si simplu modul in care ne comportam? Da, imi place sa fac pe sefa si imi place ca totul sa iasa perfect, din prima. Chiar daca uneori nu se poate. In plus, imi place ca lumea sa ma vada asa cum nu sunt. De ce? Nu stiu. Imi place sa fiu altcineva, poate pentru ca mi-e frica de ce ar putea spune ceilalti daca ar stii cu adevarat ce gandesc. E bine sa ne ascundem in spatele unei masti? Cu siguranta nu dar macar ne da impresia de siguranta pentru putin timp...

0 comments: