Thursday, December 14, 2006

a new day

azi am luat-o de la inceput. sunt sigura de asta. m-am simtit pentru prima data bine din ultimele cateva saptamani, am simit ca nepasarea lui nu ma mai afecteaza pt ca nu sunt singura. la altcineva ii pasa de mine. cand am vazut ca in sfarsit ceva mi-a iesit bine inima a inceput sa-mi bata din nou. sunt buna , ce mai ? :P
in plus azi ma mut. cu sau fara el tot ma voi muta. am rugat pe altcineva sa ma ajute si ma va ajuta. sper. daca nu, voi reusi singura pentru ca nu am nevoie de el. mi-ar fi placut sa ma sune si sa ma alinte sau sa vina sa ma ajute dar daca nu se poate, nu se poate. poti sa pleci, nu am sa te oblig sa stai, poti sa nu ma mai iubesti, nu am de gand sa te implor sa vii la mine, poti sa mergi la meci, eu am meciul meu de jucat, impotriva inimii mele si sper ca voi castiga. din nefericire viitorul nu e tocmai roz. astept sa vina craciunul. de ce? pentru ca imi place craciunul. fara cadouri. nu cumpar pentru nimeni nimic. nici macar pentru el. consider ca eu sunt singurul cadou pe care il pot da si din moment ce il refuza, ce pot sa mai zic? am sa-i iau altcuiva cadou. mi-am promis, dar nu stiu ce. nu as vrea ca eu sa-i dau si sa nu-mi dea inapoi. m-as simti prost. trebuie sa testez terenul =))
pana maine toate bune si frumoase. adevarul e ca sufar. am fost azi si m-am plans. ea m-a ascultat si mi-a dat dreptate. "pt toate ar timp dar pt tine nu..." m-a durut cand a zis asta. stiam ca asta e adevarat dar nu vreau sa fie. nu mai depinde de mine. inca nu e prea tarziu sa ma sune. daca m-ar suna, l-as ierta. sa ma sune sa -mi zica " te iubesc, gata cu prostiile astea, vreau sa-mi petrec sarbatorile alaturi de tine si de aceea nu vreau sa ne mai certam. in plus, vreau sa vin sa te ajut, asa ca sa nu pleci azi nicaieri ca la 7 vin la tine"...dar nu suna. nu va suna. nu credeam ca va merge dar a mers. acuma voi merge si eu. nu stiu ce vrea de la mine. am de gand sa il las in pace.. dar e asa de greu pt ca e asa de dragutz si il iubesc. uneori as vrea sa pot sa-i sar in brate. dar, daca ii sar in brate se va uita urat si va spune ....suntem in public sau ...nu acuma. asa ca, ma multumesc cu gandul. ma tem ca pana cand se va hotara el ce vrea va fi prea tarziu. te rog, suna si cere-ti scuze! atat trebuie sa faci . si nu o faci. atunci las-o balta pentru ca eu nu mai sunt cine am fost. du-te iubire, ele vor fi alaturi de tine si gata sa te futa mereu dar eu nu voi mai fi. oricum nu mai conteaza. cred ca deja ai hotarat.
mutatul asta imi inspira teama. cui sa-i zic? mie. doar eu stiu ce vreau si ce simt. trebuie sa inchei deoarece cineva ma intreaba ce fac. am chef de povesti asa ca voi povesti mult si bine. macar asta ma face sa uit si sa ma simt bine...sa stiu ca ii pasa la cineva :D

0 comments: