Tuesday, December 26, 2006

acuma ce fac?

ziua de azi a fost perfecta...doamne cat am asteptat asa o zi. stiam eu ca nu-s proasta ca ma tot tineam capul lui.;)) asa de tare m-a surprins. m-a luat de mana cand vorbea cu prietenii lui. jur ca s-a schimbat. daca mi se pare numa?
nu vreau sa fie pesisimita. vreau sa ne simtim bine. vreau sa ne pupam sub vasc. vreau sa tina cat mai mult.
sunt confuza...ii zambesc si ma intreb ce vrea. nu vreau sa merg mai departe. suntem ceea ce suntem. totul se poate interpreta si e mai bine asa.e mai bine sa ramana asa. dar totusi...si el rade nu numai eu si asta ma face sa ma pierd. cui sa-i zic? lor le-am zis si au zis ca e o prostie. poate e. defapt sigur e. defapt nu conteaza, sunt fericita. pentru moment si asta conteaza.
revelionul va fi ciudat.
ea nu va fi acolo.
al doilea an consecutiv.
asta ma doare. dar va fi el.
el va fi acolo si ma va tine in brate si imi va zambi.
sunt o toanta.
mereu m-a iubit.
cum am putut sa nu-mi mai doresc asta?
poate pentru ca totul are un sf....ma intreb care va fi sf nostru....nu vreau sa fie alta fata. ma obsedeaza ideea !!!!! nush de ce, el niciodata nu a dat vreun semn ca s-ar uita la alta sau asa ceva. o prietena mi-a spus ca mereu ne temem de ce ar putea face altii..dar defapt ne temem pt ca noi asa am face in locul lor si ne e frica sa nu faca la fel....asa as face? ma gandesc la altcineva..nu...nu se poate. nu vreau. pentru mine doar el e soarele . iar altii doar nori. si indiferent cata ploaie e, mereu apare soarele.

0 comments: