Wednesday, December 27, 2006

m-am saturat de tine!

nu mai vreau sa te vad! nu te mai suport! nu-ti mai suport vocea. m-am saturat de chipul si de nepasarea ta. de 17 ani te suport si pe zi ce trece stau si ma intreb mai mult cum te-au putut suporta altii atata timp. probabil te prefaci foarte bine. si mai spui ca eu fac teatru. stii ce? m-am saturat sa mi spui ca o sa raman singura si ca nu fac nimica bine. mi-e groaza cand vad ca se apropie ora 5 si vii acasa. nu mai e o bucurie sa te vad. ma uit la alte familii, atat dragoste e si la noi? cacat. e numai vina ta. tu strici tot. mereu mi-am zis ca defapt el e vinovatul. dar nu-i adev. cand dracu te va multumi cineva? ce naiba mai vrei de la noi? nu ti-am dat destule? nu-ti ajunge?
stau si ma gandesc ce viata de cacat ai. nu ai facut nimic cu viata ta. nu vreau sa ajung ca tine. cu niste copii prost crescuti, cu un sot care nu te iubeste si un servici de cacat. ce mai, toti te considera o bomba sexy acolo, esti tare! asa trebuie. areti ff bine, anorexica de-a dreptul. dar ce conteaza. ma intreb de ce dracu mai traiesti pt ca vad ca nu vrei sa mai traiesti. ma uit la tine si ma intreb cum poti avea atata greata pt lume. ce a facut viata asta sa merite sa o tratezi asa???
multi te vad perfecta. dar nu esti.nici pe apropae. te crezi la moda? afla ca nu esti. te crezi tare ca iti povestesc unele lucruri. afla ca nu esti. nu esti tare deloc. esti o ipocrita pe care incep sa nu o mai suport. poate ca maine voi regreta ca am spus asta dar azi nu mai pot. simt ca trebuie sa-ti spun asta in fatza si nu pot. de aia le spun asa. stiu ca nu le vei citi, dar nu conteaza, macar m-am descarcat. am sa ma schimb. ai sa vezi. nu ai sa ma mai recunosti si atunci o sa ti para rau de ceea ce ai pierdut. sa stii. promit ca o sa te fac sa vezi ce bune eram inainte. nici macar nu vei mai stii ce gandesc. dami bani si lasa-ma in pace.
dute si vezi-ti e treaba ta!

0 comments: