Tuesday, December 26, 2006

ho!ho!ho! boy, where did you come from?

de ce iubim doar barbatii prosti? de ce atunci cand avem langa noi un tip care ar face orice pt noi nu ne pasa, dar cand dam de cineva care nu da doi bani pe noi devenim super indragostite? ignoranta asta e foarte atragatoare...zau.M-am saturat sa vad cum atunci cand vine un tip "rau" toate "limbim". nu e corect. nu e corect fata de restul, nu e corect fata de noi. Oare asa fac si ei? mi-e mila de cineva care a patit ceva f urat din cauza unui tip. un cretin. ma uit si ma gandesc oare asa face si el? asa de naiva sunt si eu?
El sigur asa face...la noi mereu a fost asa. unul il domina pe altu. fain, nu? acuma sper ca intr-un final lucrurile se vor schimba. fetele sunt atat de toante. mereu iertam tot si mereu iubim mai mult decat trebuie.bine "tot" nu e chiar tot, dar noi suntem altfel decat baietii.pretuim lucrurile marunte iar ei oricat de destepti ar fi nu-si dau seama ca uneroi un simplu zambet ne poate face fericite sau un gand bun..o floricica mica sau un mesaj dragutz.
m-am schimbat. simt asta. Nush cum sau de ce, dar ma vad altel. ma vad mai puternica si mai matura. azi mi-am luat o pereche de chiloti de dantela. f secsy. Ma face sa ma simt bine dc stiu ca sunt secsy, chiar daca uneori, Lui nu-i pasa cum arat. dar in fond, nu e numai el pe lume, nu? pe langa asta, m-am tuns si noul look e asa de...fain . imi place. sper sa le placa si la restu. am cateva persona care daca imi vor spune..te-ai tuns? iti sta bine....imi vor indulci ziua. asa ca nu pot decat sa astept sa ma vad cu acele persoane si sa ma rog ca vor observa..de fapt...sigur observa, mereu observa si asta ma face atat de confuza...e ceea ce cred sau pur si simplu ne intelegem bine? dar nu asta ma framanta acuma. aceste lucruri sunt atat de marunte incat nu le dedic mai multe de cateva minute dintr-o zi. Lui ii dedic in schimb ore si ma bucur. vreau sa il ajut si sa il sustin. vreau sa fie bine. va fi bine.
craciunul e atat de aproape iar eu abia astept sa vina colegii sa vada casa noua. o sa le placa? o sa fie dezamagiti ca nu e asa cum am laudat-o sau o sa fie chiar pe gustul lor. nu prea conteaza dar eu as vrea sa fie ceeeel mai frumos ap dintre toate. macar bradul sa fie cel mai fain. sunt atat de laudaroasa...ce sa fac, pur si simplu nu ma pot abtine. dar acuma, cand am intrat intr-o noua era "sunt mai matura" multe lucruri se vor schimba in viata mea..ma refer la modul in care imi controlez corpul si reactiile. sunt o perfectionista si am de gand ca toata lumea sa stie asta.
pe langa asta...sufletelul meu e mai bine...se vindeca si vreau sa-i multumesc Lui...:*

0 comments: