Sunday, December 10, 2006

best friends forever?

m-am saturat sa ii mai suport pe toti prostii. Sa fii amenintat ca vei ramane singura toata viata ar trebuie sa te sperie. dar pe mine nici macar nu ma afecteaza. De unde sa stie acea persoana daca eu voi fi singura sau nu. Prietenii vin si pleaca. rar intalnesti prietenii adevarate. Ma simt uneori asa o prietena rea... Adevarul e ca doar fara ea nu as putea trai, my best friend. In rest, totul e relativ.

fara el am mai trait si voi mai trai. poate voi fi mai trista sau ma singura dar voi gasi pe altcineva. Dar unde sa-ti cauti un best friend? pe ce criteriu pot hotara daca el sau ea poate deveni un best friend? de cateva saptamani incerc sa ma apropriu de cineva nou dar nu prea reusesc. Ma tem ca poate acea persona nu doreste ca noi sa fim prieteni si asta ma intristeaza. Sa cauti un prieten nou nu e intotdeauna cea mai buna opitune. Si totusi, prietenii din copilarie sunt cei care ne sunt predestinati sa ne fie alaturi mereu? daca nu, poti avea pe cineva de sex opus best friend? eu zic ca nu. oricat am incerc atractia aceea apare cu timpul si apoi fara sa stiti o sa va placeti. iar despre iubit, acesta nu-ti poate fi best friend. el e un alt capitol din viata ta: vine pe nepregatie, te enerveaza, te dispera , te uimeste si te vrajeste in acelasi timp, iar apoi dispare tot asa de repede cum a venit. Nici macar o relatie stabila nu-ti acorda siguranta. Dar cum sa-i impartasesti iubitului tau tot ce ai tu in gand? (ce pereche dragutza de pantofi ai vazut sau ce tip fain ti-a zambit azi...) nu merge. In plus, atunci cand te bazezi pe el mai mult, te pomenesti ca s-a saturat de tine si te povestile tale si te lasa cu ochii in soare. ironic nu?

Cu cat ne chinuim sa ne apropiem mai tare de cineva cu atat el/ea se sperie mai tare de noi. Care e secretul? sa ii eviti si sa astepti sa vina ei la tine?...Dar atunci risti sa ramai singura. Eu nu vreau sa fiu singura dar poate exact dorinta asta disperata de a fi mereu in centrula atentiei ma va duce la singuratate... cer prea mult sau ei sunt prea prosti sa ma inteleaga??? nici ea si nici el nu mai reusesc sa ma inteleaga lately. si asta nu poate inseamna decat un singur lucru...ori eu, ori ei. (prefer sa stiu ca ei..sau macar sa traiesc cu impresia ca ei sunt de vina...asta ma face sa ma simt perfecta, si imi place, pt ca sunt intr-o oarecare masura. nu mai e nimeni ca mine!!!)

0 comments: