Friday, January 5, 2007

pt ce ne straduim atata?

a trecut craciunul...si anul nou,. acum e ianuarie. nu mai am nici un ban pt ca i-am dat pe cadouri, pt cei "dragi". ce rol au aceste cadouri? nu prea pricep..am trecut pe la el pe acasa si m-am uitat la brad. era dragutz dar globul care i l-am dat anul trecut nu ma era acolo. cica e printr-un dulap ratacit. apoi m-am dus in camera. pe dulap trona un tricou cu "u cluj" de la o colega. aia e mai importanat?? se pare ca da...nu e corect1 mie chiar imi placea globul si am renuntat la el in speranta ca peste ani cand il va pune pe brad isi va aminti..uite..asta e de la iubita mea...dar se pare ca nici nu mai stia cum arata. de ce m-am straduit atata, pentru ce? barbatii sunt toti niste porci imi zicea cineva..
nu e adevarat. am inceput sa ma uit in jur si am ramas uimita. sunt o groaa de alti tipi care se poarta asa frumos..mereu te intreaba noah si cum mai merge treaba aia? sau ai facut ce trebuia sa faci? sau ti-a iesit proiectul ala? dar el nimic..pot astepta o vesnicie si tot nu intreaba. chestia asta cu globul m-a intristat. rau de tot. m-am apucat sa plang ca o proasta pe strada (dupa ce a plecat) si ce folos...el probabil sta acuma si se uita la tv, nici nu-i pasa. mie de ce mi-ar pasa????
asa nush ce am..ma simt foarte trista. uneori asa perfect poate fi dar alteori e un idiot. mare mare.
stau si ma gandesc ce fac? am 17 ani si eu stau cu un tip insensibil si nesimtit care pun pariu ca dc ar avea ocazia sa fie cu o tipa mai "bunoaca" m-ar parasi. iar eu? am ocazia sa fiu cu altcineva dare spun nu..pt ca am pe cineva. am oare pe cineva???
asa..vreau sa fie ttul oke dar nu se poate. el mereu va fi la fel si eu voi asa..nemultumita. il vad ca un baiat bun si mi-e frica sa nu il stric sincer. uneori ma simt asa o vaca pt ca ma gandesc si la alti baieti dar sunt sigura ca el se uita la alte fete. il vad cum se uita la fundul colegelor..in fatza mea si apoi neaga vehement. nu am crezut niciodata ca voi ajunge sa vad asa ceva. si totusi, uite, iubitul meu, al meu, e curios de alte tipe...ei, deh...ce? are dreptul...sa se uite...din partea mea sa faca mai mult si ma lase in pace.
nu pot sa cred..ma suna..acuma imi pare pt ce am zis..dar ma tin tare. il iubesc.prea putin oare?

0 comments: