Tuesday, October 30, 2007

when enough is gonna be enough?

There's something in the air in Hollywood
The sun is shinin' like you knew it would
You're ridin' in your car in Hollywood
You got the top down and it feels so good




snobilor. prostilor. prefacutilor. toti sunteti asa.
traim intr-o lume in care doar banul conteaza. suntem in racovitzaaaa. oo ce bine. avem bani. ne permitem. vrem sa facem cadouri scumpe si avem impresii, dar oare nu ne-am pierdut in aceasta incercare de a impresiona? nu ne-am uitat pe noi? daca ne uitam in urma..asa eram?avem idei preconcepute de statut: ni se permite mai mult. suntem mai buni. de ce?? nu suntem mai buni, nu suntem mai prosti. suntem mai fitzosi. punct. sa stiti insa ca nu totul e cum pare si ca daca gandim altfel, suntem mai buni. we are not at hollywood. why do we even want to go when we have each other and all these beautful ideas? why do we pretend we like each other when you can;t stand me? just because i don't say it doesn't mean i don't see it.. why do you try to prove me that you are the best, when we both know u are? why do i try so hard to show you that you don't have a chance and don't let you dream? because they taught us this... in clasele mici eram cuminti si alergam in curte.acum copii arunca cu mobilele parintilor prin clase si uita ce inseamna inocenta.. sinceritatea? e prea mult. nu ne mai putem permit asa ceva... si uite asa vom continua sa traim fericiti intr-o lume ce sta sa se dezbine dar pe care numai minciuna o tine legata. la urma urmei, asta vrem nu? sa aratam ca suntem fericiti si ii placem pe toti..ce e dincolo de masca..e prea mult de suportat..................................................

ma uit in oglinda. pe cine vad?
pe mine..? unde-i chipul de altadata? unde-i zambetul de altadata? unde is visele de altaDATA?
nu-s eu... snoaba. sunt!!! va felicit, m-ati prins in cerc. prefacuta? puteti lua lectii de la mine. fitze? voi mi le-ati dat. exact voi. le-am copiat si le-am mulat dupa preferintele mele... uite cum am ajuns
ieri am avut un soc. un esec. am seuat lamentabil unde mi-e spiritul competitiv de altadata? unde e grija mea pentru perfectine si dorinta de a fi the best...tot voi sunteti de vina?
e egoist sa dau vina pe voi. m-ati schimbat, dar eu am ales cat sa ma schimb. am lasat prea mult de la mine. am uitat care sunt limitele. m-am pierdut in iluzii si in romante cand eu defapt trebuie sa-mi fac un rost in viata.
imi petrec ore intregi din zi gandidu-ma la tine si asta e efectiv prea mult. de ce nu le poti avea pe toate? fericire si succese profesionale? de ce eu sunt cea care pierde controlul? de ce eu dau vina pe tine sau pe voi cand eu sunt singura vinovata.

it' all about lines. drawing line in the sand and praying like hell that no one crosses them..cause once he did...you can't stop yourself of not falling in love...
so what happens now?

0 comments: