Thursday, October 18, 2007

FtF: Female to Femme


new experience.

in cluj este un festival de filme gay. si ce imi trece mie prin cap? sa ma duc... cu cine? cu o prietena. ne luam noi de manutza si mergem la un film despre cum sa devii din female..femme :|
din cate am inteles eu, cum sa devii gay.
filmul a fost oke. apoi uitandu-ma in jur, ma gandeam dc eu as putea accepta asa ceva in jurul meu? bineinteles ca radeam la faze de genu: dc ai vrut sa ma pupi acum e momentul =))))))))))))

trecand peste ziua de azi, care a fost foarte...ciudata...nu in sensul rau. ma bucur ca am mers. dar a fost ciudat.... nu mai vreau cls a 12a
toata lumea vine si ma intreaba
stupid questions de genu: CAND TE APUCI DE INVATAT?
sau unde vrei sa dai? sau esti obosita? DA
sunt satula
vreau sa stau pe o plaja la mareeeeeeee
sa ne iubim sub soare si sa nu ne pese de nimic :D
dar pentru ca traim in lumea in care traim NU se poate.
FtF??? come on....:->

0 comments: