Thursday, November 1, 2007

1 nov


1 noiembrie e ziua ei. la multi ani!!!
1 noiembrie e si ziua lor... nu le zici la multi ani. azi am fost la cimitir si a fost atat de trist. in nici intr-un an nu au mai fost asa multi oameni la morminte. spre seara, tot cimitirl central scanteia de lumanari. e frumos sa ai copii si nepoti care sa vina la mormant sa puna lumanri si flori...exista totusi insa morminte goale. und enu mai pune nimeni floril. unde nu mai aprinde nimeni bici o lumanare...
am stat vreo ora si jumatate la cimitirul central asa ca am avut timp sa privesc in jur si sa ma gandesc ca aici o sa fie ei..bunicii si parintii mei. instant mi-au dat lacrimile, acea pierdere pare atat de departe incat incerc s ao ignor mai decat sa o accept.
am pus o lumanare pe mormantul de langa pt ca nu era nici una. am pus si o floare si m-am rugat ca macar familia lui sa se gandeasca la el chiar dc nu puteau fi acolo...

nu a fost soare azi. mi se pare normal. de cati ani nu a mai fost soare de 1 nov? f bine... maine va fi 2,3..apoi 13..apoi..1 dec...6....24....31..si gata....2008. :)
deci probabil ca maine o sa si uit de mormintele fara flori dar eu cred ca ele merita macar o zi pe an sa ma gandesc la ele...

0 comments: