Friday, October 5, 2007

murder on the dance floor...


dc scriam postul asta aseara(cum aveam de gand initial) probabil ziceam niste chestii pe care apoi le-as fi regretat, DAr acum e vineri, e tarziu, tocmai m-am trezit dupaaaa un somn de 3 ore si vad lucrurile altfel. + ca azi a fost o zi dragutza ;))
defapt...m-am calmat. eram nervoasa. f nervoasa, pt ca asa ceva nu se face!!! pur si simplu.

deci...
luam iubita nesimtita +
iubit mic si razbunator si avem
_______________________________
cearta de proportii in vazul tuturor. ma rog, nu in vazul tuturor dar oricum everybody knows when we are fighting.

dupa "incidentul " asta am ajuns la o concluzie: intr-o relatie nu poti sa fii since, sincer. trebuie sa spui mereu aceleasi chestii de genu " omg! you look so nice in this dress" sau "tou are such a great dancer" pentru ca altfel, ne suparam. doamne fereste sa-i spui fetei ca s-a ingrasat sau ca nu-i sta bine parul ca va certati o luna. doamne fereste sa ii spui ceva rau, ca va stricati seara.

oke. cand suntem cu cineva, simtim ca persoana respectiva ne face sa fim altfel...mai frumoase, mai bune. dar de ce daca ne minte constant? va dati seama saracii baieti care trebuie sa minta zilnic? chiar dc tu ai o zi groaznica, arati ca drq nu o sa auzi asta de la el!!! eu nu pot sa vad cum te vad ei perfecta cand tu nu esti. tu nu-l vezi pe el perfect si niciodata nu sustii ca ar fi, doar e om. dar am auzit multe fete care ziceau:"el mi-a zis ca sunt perfecta" SERIOUSLY...cand de proaste sunteti? nu sunteti perfecte. niciodata nu veti fii. si atunci ramane eterna intrebare: de ce o zice? ca vrei noi sa o auzim sau e sub ceva vraja misterioasa care il orbeste la propriu? :))

P.S. facand abstractie de tot, nu e rau sa te crezi perfecta, nu? desigur e nevoie de un anumit dozaj de aroganta combinata cu nesimtire dar daca D-zeu te-a facut mai bun, ce vina ai? just....enjoy while it lasts... >:)

0 comments: