Thursday, October 11, 2007

din ciclul "don't try this at home"



am gasit recent o poza de-a mea de la incercarea mea de bungee......super senzatie...super frica. as face-o din nou dar tot mi-ar fi frica. sentimentul ala ca pamantul vine spre tine e uimitor. nu mai aveam cuvinte.

o data cu asta mi-am amintit de peninsula. ce departe e vara! atunci eram singura si tot ma distram. bineinteles ca nu mi se parea dar acum dc privesc in urma a fost chiar super tare festivalul.
ionutz si baile lui in strand la miezul noptii (damn it si acuma regret ca nu m-am bagat!!!!!!), sticla de corrido, "suie paparude " care desi Nu sunt fan, au avut un succes enorm. acum sunt fan :), apoi toti roackerii bauti , eu fiind ABSLUT sg pers care bea SUC!!!! pe terasa. pana si R. bea bere....o si acuma ajungem la my favourite part. mr.V=)))) are un numa absolut hilarrrrrrr....din strabuni ales dar tipu e oke

seamana la personalitate cu un old friend dar era super amuzat. familia stanciu we miss U!!!! + fergelicious: super gogosi cu visine.... + noaptea cu nemtii :))) ma rog..sfertul de ora.

new memories. my memories. it's good to ave only your memories. trust me. fara cupluri, fara sentiment. doar tu si aerul. in cadere libera. perfect feeling .






0 comments: