Tuesday, October 23, 2007

dormea intors amorul meu de plumb...

de ce iubim barbatii?
pentru ca sunt niste porci...
pentru ca sunt mereu gata sa ne tradeze si noua ne place sa traim pe muchi de cutit...
pentru ca nu ne merita...

de ce ne iubesc ei pe noi?
pentru ca sunt niste fraieri...
pentru ca nici noi nu o meritam...
pentru ca ...defapt nu ne iubesc. ei nu sunt capabili de iubire decat de "atasament emotional"
come here little puppy!!!



vine iarna?! ninge...in octombrie. de cand? de cand ninge in octombrie?
ceva nu e in regula cu lumea asta.
am totusi o nedumerire: cum poate cineva sa se plictiseasca in amalgamul asta de activitati, obsesii, vicii, manii, obsedati, idei, planuri, proiecte, jocuri, scoli, slujbe, tigai, fripturi, parteneri, sporturi, filme... cum poti sa gasesti timp sa te plictisesti? a devenit un lux in ziua de azi sa te plictisesti. :)) Sac :P eu m-am plictisit mai mult ca tine.>:))) eu nu am timp de prostii din astea.... eu am o groaza de chestii de facut:activitati, obsesii, vicii, manii, obsedati, idei, planuri, proiecte, jocuri, scoli, slujbe, tigai, fripturi, parteneri, sporturi, filme...
avem o gama larga din care putem alege si totusiiiiii ori nu ai timp sa te plictisesti SAu daca te numeri printre norocosii care se plictisesc, esti un fraier. inseamna ca nu ai altceva mai bun de facut.
de aceea i-ati un barbat :)) mai fidel si mai ascultator ca un caine...
pentru ca el te va iubi pana moartea va va desparti.... :)

sau i-ati o nevasta...
mai gonflabila si mai blonda ca toate proastele din lumea asta..
pentru ca doar asa va sta alaturi de tine pana ce moartea va va desparti..


//Stam singur langa mort ... si era frig ...
Si-i atarnau aripile de plumb.

3 comments:

CG said...

esti cam extremista....

rose@rxy said...

doar ironica...

CG said...

e cinism mai degraba...