Tuesday, October 9, 2007

me VS. you




te cunosc...de 3 ani si ceva. aveam impresia ca te cunosc.
acum cateva zile ai intrat pe mine pe mess sa-mi spui ceva. ai fost sincera, apreciez. nu ma asteptam. mi-ai trimis un mesaj..o scrisoare, foarte personala si deschisa.
am plans.
cand am citit ce mi-ai spus am plans.
as vrea sa iti pot multumi intr-un fel dar nu am cum. mi-ai castigat respectul care imi pare rau sa o spun...nu-l aveam inainte pentru tine.
judecam oamenii prea aspru, nu le dam nici o sansa. tu mi-ai dat mie vreodata vreo sansa? poate si eu sunt altfel in spatele mastii pe care o vezi.. ai vrut vreodata sa ma cunosti? NU
poate nici eu nu te-am vrut pe tine. suntem diferite. multe lucruri ne-au facut sa avem apropae in mereu pareri in contradictoriu.
nu te urasc. nu te-am urat niciodata..nu pe tine cel putin. ma bucur ca ai avut curajul sa-mi scrii. in asa fel, mi-am dat seama ca ne asemanam. poate exagerez, dar acuma cand ma uit la tine imi vine sa zambesc pentru ca, intr-un fel, ma intelegi si stiu ca ma apreciezi. si eu te spreciez.
Multumesc C.

..nu stiu cu ce s incep, dar avand in vedere ca tot timpul inceputl e mai greu... trecem peste :P am ramas impresionata d ceea c ai scris si sa stii ca te felicit pt k ai avut curajul s scri c simti... nu am citi chiar tot k e tarziu si mi-e somn... :D dar din ce am prins sa stii k toti sunt l fel si in acelasi timp sunt diferiti... toti ajungem sa ne comportam nasol l un moemnt dat, si knd t astepti l multe d l o pers, at t dezamageste cel mai tare...
e greu s treci peste, dar nici s rami "stuck in a moment" nu poti...cuvintele dor prea mult k sa nu vb de fapte...

.... restul e tacere pentru ca nu vreau sa impartasesc un moment asa emotionant :P p

0 comments: