Friday, January 12, 2007

once upon a time in wonderland something happened.....

She never took the train alone she hated being on her own
She always took me by the hand and say she needs me
She never wanted love to fail she always hoped that it was real
She’d look me in the eyes and say believe me
But then night becomes the day and there’s nothing left to say
.....................................................................................
"don't cry" he wispered in her ears.
"I'm not cying, don't worry" she lied. a tear was falling from her eyes. she remembered their last discusion:
"grow up, god damn it"
"no,, I don't want to"...she promised to herself that she is always gonna be a little girl.
but that was a lie. she lied herself and she knew it. she had to face the cruel world and she was alone. she was only a baby and nobody could see that she needed help. not even Him.
so what is she gonna do? go and conquer the world on her one and then someone else is gonna steal all those beautiful memories although they are the only things that keeps her in. she wants to go but she can't. but one day she will...all she has to do is to open her eyes and see that she is not alone...there is someone else that can help here :hope. she can help herself.

.....................................................................................

am nevoie de o vacanta. as vrea sa pot fugi undeva si sa nu ma mai intorc. simt ca nimic nu ma mai retine. m-as putea lipsi de tot si totusi de nimic. ma simt ciudat. nush dc e rau sau bine.trebuie sa fac ceva pt mine..m-am saturat sa fac totul pt altii si ei sa nu faca nimic. trebuie sa ma distrez, sa ies din casa asta unde toata ziua urla cineva la mine..am nevoie de o aventura, sa fug undeva si sa ma imbat ca apoi sa ma culeaga politia de pe jos si sa ma aduca acasa. sunt curioasa ce fatza are face mama ca "fetita " ei perfecta a facut-o de rusine. dar nu mi-ar pasa. nu mai imi pasa ca urla la mine sau ce zice, sunt imuna la cuvintele ei si ale altora. si totusi, de unele imi pasa prea mult.nu stiu de ce nu suport sa vad fericire. de ce? eu sunt o persoana foarte dificila. simt ca ma pierd in unele momente. ca sunt irationala si depresiva. asa..ori ff happy ori aproape sa ma sinucid=)))). mie frica de mine. dar sa nu deviez. nu suport sa vad fericire. sunt alergica. atunci cand vad pe strada cupluri care se imbratiseaza simt ca ma sufoc si imi vine sa ii omor. parca peste toti pluteste dragostea. de ce sunt asa? inainte nu eram asa.ma bucuram sa vad iubire.
poate pt ca mi-am dat seama ca nu exista iubire....sau poate am uitat cum e...sau poate nush....nu am nici o explicatie. m-am saturat sa vb despre ceva asa de filosofic. nu e pt mine. eu sunt un biet muritor care vrea placere.=)) restul vine de la sine.
m-am ingrasat. o simt. altii zic ca nu. dar eu o simt si nu-mi pasa. am charm. tot is secsy :P
vreau sa dansam. doar noi doi sub clar de luna. sa imi miroasa parul si sa imi zica ce bine mirosi. vreau sa bem pana ne imbatam amandoi si apoi sa prostim toata noaptea. vreau sa chiulim o zi de la scoala si sa pierdem vremea impreuna. vreau sa mergem sa-mi cumpar o bluza si oricare o iau sa-mi zica" esti secsy in asta...". vreau sa-mi faca un cadou, asa neanunta. vreau sa-mi trimita mesaj in fiecare seara si sa mi zica"mie dor de parfumul tau".....vreau sa fie aici dar nu e. si nu va fi.
o sa merg singura sa-mi iau bluza si o sa ma uit in oglinda eu sa-mi dau seama ca secsy sunt..luna o vad din pat si in fiecare seara imi sitm parfumul car e asa dulce... cat despre restull...care restul?? aaa..cina la restaurantul chinesc si patinuar..pai comand acasa si la patinoar merg cu un coleg.
l-as intreba ce ii place la mine dar mie frica de raspuns:ochii, nasul, buzele, mirosul, parul, piciorarele, fundul ...ce? rasul, vocea, sau cum plang. pt ca numa de asta a vut parte de in ultima vreme. >:)
ideile mele nu se termina aici. nu am chef sa mai scriu. brusca ma simt asa ciudat. toata lumea ma cheama in orash. pana si lume demult uitata. ce am facut sa merit asta. oare se citeste pe mine ca am chef de o party? trebuie sa-mi revizuiesc comportamentul. primul pas..merg sa beau un pahar...cu cacao.
.....................................................................................
and the girl left.

0 comments: