Thursday, January 18, 2007

you win again

oke...au trecut deja cateva zile...
am scapat de teza. a fost oke.voi vedea rezultatul. mi-am luat 2 pulovere noi asa dragutze. defapt mama mi le-a luat. e asa dragutza. nu mai pot vb asa urat cu ea. nu merita. :*
bratara cu inimioara pe care mi-am luat-o de craciun se potrivieste de minune cu inelul de la my best friend. e asa perfect. serios . 2 inimioare...
nu am chef sa rasfoiesc reviste. in bolero e un cd cu best love songs. la ce bun. nu am chef de love songs. :D
doamne ce bine a fost ieri....ieri am facut perfet la teatru...doamne cat sunt de buna. abia astept spectacolul. voi straluci la propriu. sper sa le placa la restu. sunt asa curioasa ce o sa zica. atata am muncit si nu vad de ce nu le-ar place. e reusit. suuuper. cred cavoi merge la teatru.
ioaiiii... ce am patit!!! eu cred ca destinul imi joaca feste altfel nu-mi pot explica o asa mare coincidenta. vreau sa ii scriu sa il intreb ce-o fost in capul ei sa-mi pregateasca asa o chestie. =))))) hei destin...hotaraste-te ce vrei sa-mi arati ca ma faci prea confuza. :P
seriously..is obosita. =)))) si fac baie in lighean. era sa mor de vreo 5 ori in ultimele zile....ori sa pic in baie ==))))din lighean, ori sa dea o masina peste mine...dar eu nu pot muri. destinul are ceva special pt mine ..:P

0 comments: