Monday, January 15, 2007

too much wine and too much song...

ai zice ca e primavara...toata lumea e asa fericita si zambitoare.
stau si ma intreb ce am patit? ma cert cu toti. poate eu sunt de vina. azi am castigat la debate. am uitat ce bine te simti cand castigi..desi adev e ca nu m-am comportat ca o invingatoare. dar am trecut si peste asta. maine mai am o proba de trecut si apoi am scapat de tot, sper . chiar nu ma mai pasioneaza chestia cu scoala.
teatrul e acuma prima ocupatie si apoi engleza. abia astept sa vina spectacolul. asa senzatie, mai rar. e ca un drog. mergi dai tot ce ai mai bun din tine si apoi la final toti te aplauda si te vereaza..te admira, oameni la care le pasa de tine si care admira ce faci si care chiar daca nu ar recunoaste, si-ar dori sa poata sa faca ce faci tu, dar nu se poate. doar unii sunt potriviti pt asta. printre care sper ca si eu. :D

ma doare capul. sunt asa de seaca azi. nu am chef de nimic. asa...speram ca viata mea va fi interesanta dar e asa de boring. acuma ca a plecat si el parca e si mai boring.
trebuie sa merg la patinoar. o sa vb cu ea sa ma ea cu al iei iubit.=)) ce ma distreaza astia 2.=))
am chef sa dansez. as dansa nonstop dar nu singura. as dansa cu cineva care stie sa danseze. numa noi..sa fim undeva si sa dansam. :) asa..vreau sa simt muzica.
in rest nika nou...am inceput sa ma cert cu "vaca aia nesimtita" dar cred ca ma iubeste..nu degeaba zic mereu ca numa ei ma iubesc cel mai mult pe lume..cu cat trece timpul ajung sa imi dau seama ca restul totul e o iluzie si ca defapt numai parintii ne iubesc cu adevarat. numai ei..restu toti vin si pleaca dar parintii te iubesc atat de mult. mi-as dori sa nu ma mai port asa urat cu ei dar nu se poate. ei sunt singurele pers care merita mai mult si le ofer exact pe dos. in schimb altii...le dai tot, iti iau tot si nu-ti dau nimic. te lasa fara aer, fara viata si le place. :) daca vad ca nu te sufoci si ca mai ai aer...vin inapoi si atata te bat la vcap pana nu mai ai nimic ce sa le oferi..si atunci pleaca la altele..sa ia si de la ele tot.

eu mai am multe de oferit. nu am de gand sa ma scufund. 17 ani e o varsta prea frageda ca sa ma inec aici. nimic nu ma poate distruge la fel cum nimic nu e de neinlocuit. cred in soarta. nush de cand sau cum dar cred....cred in destin si cred ca destinul ne joaca feste.
sunt curioasa ce imi va oferi in continuare...:-> dar nu poate fi nika rau :)

0 comments: