Wednesday, January 27, 2010

Sesiunea innebuneste lumea!

Tocmai am terminat de citit 20 de pagini din cursul de marketing...pagini care par 100, nu 20. :)) Asa ca mi-am zis ca ajunge pe ziua de azi si m-am apucat sa navighez pe internet. Mi-am plantat florile pe facebook, mi-am verificat casuta postala sa vad daca se mai cearta cineva pe grupul de la facultate...Nu stiu cum e la voi, dar la noi ca la nimeni! De cand s-a dat liber la vorbe, toata lumea trimite mesaje pe grup. De la mesaje de genu: "vand casti pt copiat la examene" , "vand lucrari de licenta", "ce structura are examenul X" , pana la injuraturi si subtilitati care mai de care. Ultima perla a unei colege:

Un lucru a fost dovedit... problemele de tranzit intestinal nu se rezolva pe grup. Daca ati avut nevoie sa va descarcati de tensiunea invatatului, perfect... ati facut-o! Pe viitor ramaneti la baie.
Mesajele de gen nu sunt placute pentru lecturat, ce sa mai vorbim de informatia oferita?! Grupul nemoderat e perfect, daca ne comportam civilizat si incercam (macar) sa fim demni de facultatea pe care o urmam. Urmatorul pas e foarte probabil, revenirea la grupul moderat, cand "sfintii, mamele si tatii" vor fi postati prea tarziu pentru a mai avea efectul scontat. Sa speram doar ca domnii si domnisoarele care nu sunt atat de solicitati pe calea internetului, sa nu aiba atacuri de panica si nu se oftice prea tare la deschiderea inbox-ului, iar ofticatul sa readuca in peisaj mesaje "intarziate" .




Din cate vad eu, domnisoara e destul de subtila, dar nu asa trebuie procedat. Daca moderezi grupul, mesajele ajung prea tarziu, daca nu-l moderezi, toti prostii trimit mesaje. Ce-i de facut? In orice caz nu un mesaj ca cel mai de sus pe care oricum jumate nu o sa il inteleaga. Face prea multe aluzii si e prea subtil pentru multi :)))))

Ceea ce e de facut, e sa asteptam sa ajungem in anul 4 cand selectia naturala isi va spune cuvantul. O sa ramana putini, dar destepti. Toti zic ca la ISE numa prostii si taranii ajung. Cum se face, ca in 2 ani de studentie la Stiinte Economice, nu a fost nici o cearta pe grup??? Nici una. Sa fie ei mai economi in cuvinte si cei de la drept pusi pe cearta sa-si arate talentul care ii va face mari avocati, sau pur si simplu bunul simt care azi lipseste cu desavarsire la tot mai multi...

Cum spunea un coleg de-al meu de liceu: Taranii sunt oameni deosebiti, tu nici tarani nu esti. :)



P.S. De ce e util sa ai pisica?

P.S.2 pentru cei ce nu inteleg, aia de la drept se cearta :)))

4 comments:

Mihai said...

Tu crezi ca prostii si taranii de la ise stiu scrie pe grup(sau ce e ala grup)? :)))

rose@rxy said...

asta era o gluma, nu? :))

CG said...

Io zic ruxi ca doar la tine la ISE English nu se cearta lumea.

La mine pe grup se mai aprinde lumea ocazional in special cand vreo tipa, de cele mai multe ori tampita, repeta acelasi lucru de mii de ori.

Raul said...

La ISE nu se creeaza tiganeala pe grup fiindca doar cei destepti posteaza. Prostimea ma asalteaza pe mine prin toate mijloacele: telefon, mail, messenger... :| :))