Friday, January 22, 2010

Law and order

Azi am de gand sa abordez un subiect destul de controversat in viata mea persoanala si anume: ordinea in viata unei persoane.

Eu sunt o persoana foooooarte dezordonata. Camera mea arata constant ca dupa razboi: foi, haine, farfurii, pahare, cercei, carti, cizme, genti, sosete, deodorant, ciocolata, ambalaje, reviste, haine, haine, si mai multe haine, foi, foi, parfumuri, carti, foi, farduri, carti, flori uscate, haine :)))) and the list can go on.

Problema e ca eu de vreo 8 ani ma cert aproape zilnic cu ai mei ca sa imi strang din camera. Nu va inchipuiti ca de 12 ani camera mea arata la fel. :)))) Nuuu! Dar eu am un sistem de facut curat mai diferit: curat 1 zi intreaga (cand ma apuca, ma apuca. Eu nu pot face curat numa asa, putin, sa adun numa ceva. ori tot, ori nimic) si apoi pauza vreo 2 sapatamani. :))) Bine, aspirat in weekend dar in 15 minute lucrurile se aduna la locul lor, pe jos. Ceea ce ai mei nu inteleg, e ca eu in toata dezordinea asta, am o ordine clar stabilita. Stiu ca sub cana de cacao e foaia nr 5 din cursul 12 de la finante, ca cerceii albastri is dupa lampa, ca medicamentele is in cutia roz...etc.

Dar apoi, ca totul sa fie perfect, mai intervine si bunica: Nimeni nu o sa te ia asa dezordonata! la barbat ii trebuie o femeie seriosa, care sa si vada de treaba, buna gospodina, care sa faca curat, sa stie gati...tu ce stii?

SERIOUSLY???? la asta se rezuma sa judecam o persoana (fata in special)? daca in camera este praf sau nu? Da, am prietene care aspira zilnic si care cand sunt suparate se apuca sa spele geamurile, dar eu NU sunt asa. Aia inseamna ca sunt condamnata sa traiesc alaturi de Jayze toata viata? :( Da, imi place curatenia, dar camera mea si dulapul meu sunt prea mici pentru nevoile mele si am o adevarata problema cu pastrarea curateniei. Degeaba fac pentru ca intr-o zi e la fel.

Dar apoi, daca in camera e mizerie, aia inseamna ca si in viata mea e mizerie? Ca in mintea mea mereu e dezordine, ca mereu intarziu, ca mereu am senzatia ca traiesc pe fuga sau ca tot timpul pierd ceva?

Trebuie sa-mi fac ordine in camera ca sa am ordine in viata?

...

Wanna see how my room looks?

1 comments:

Raul said...

Da, Ruxi! Da! Tre sa-ti faci ordine! :))