Thursday, January 14, 2010

new project for me .... :D

2010, I embrace you...

Au trecut ceva luni bune de la ultimul post...Prea bune sau prea luni? :))

Lunile nu au fost prea bune si nici mai luni ca de obicei, am fost eu mai lenesa ca de obicei. Dar azi, dupa ce George m-a anuntat ca a scris pe blog, mi s-a facut ciuda si am zis SI EU VREAU! Asa ca, acuma, in febra examenelor mi-am gasit o ocupatie noua: sa scriu pe blog. Am abandonat serialele, am abandonat solitaire si facebook-ul pentru cateva minute/ore pe blog. So much better...

Acum cateva zile, dupa ce am prins-o pe sora mea uitandu-se pe youtube la ceva cuplu care au un plan sa posteze zilnic cate un filmuletz din viata lor, mi-am facut un master plan uriasssss: LAST FRONTIER: RUXI IN GREECE.

Incepand cu luna martie o sa incerc sa expun cat mai bine prin posturi, poze si video-uri experienta Erasmus traita pe pielea mea. Promit sa fie o experienta inedita si cat se poate de sincera: cu toate problemele si lucrurile bune.



Dar pana atunci, mai este sesiunea si o sa incerc sa fac un nou design al blogului...asa mai potrivit pentru Grecia.

See ya soon!


p.S. ASTEPT SUGESTII PENTRU TITLUL PROIECTULUI!

2 comments:

CG said...

Ma gandeam acuma ca trebe sa vina momentu in care te apuci iarasi de scris... doar fiindca eu m-am reapucat !!! COPYCAT!!!

Mihai said...

Welcome back! Ar trebui sa scrii mai des ;).