Wednesday, February 18, 2009

Da mai departe....


Şi uite că am primit şi eu o leapşă de la dragul de George
..
Să vedem ce iese...

SUNT: paranoica
AS VREA: sa fiu mai independenta decat ma cred
PASTREZ: prea multe prostii
MI-AS FI DORIT: sa fi stiut mai multe ( sa stiu o data pentru totdeauna cand se scrie fi/fii)
NU IMI PLACE: cand ma bati la cap
AUD: prea multe
IMI PARE RAU: prea rar
IMI PLAC: toti si toate atat timp cat se poate discuta despre ei/ele =))))
NU SUNT: de incredere
DANSEZ: cum pot =)))))
NICIODATA: nu adorm inainte de 12
RAR: recunosc ca am gresit
PLANG:prea des si prea usor
NU SUNT INTOTDEAUNA: vinovata desi asa pare
NU IMI PLACE DE MINE: cand cedez
SUNT CONFUZA: cand sunt singura
AM NEVOIE: de tine...
AR TREBUI: sa dorm mai mult si sa dau mai departe leapsa dar am sa o fac maine..acuma imi e prea somn :) sry..GG

1 comments:

CG said...

Pai si nu dai mai departe???