Wednesday, February 11, 2009

Back to the real world


Azi am adoptat un nou look. De ce?
Ca sa pot face fata concurentei. Vad ca mai nou toata lumea (aka. GG) e obsedata in a-si gasi o imagine noua, care sa i se potriveasca. Asa ca am zis, de ce nu? Am aruncat vechiul mov din fundal si am gasit acest minunat decor pe care m-am chinuit 2 zile sa il adaptez.

Si cum a inceput noul an, mi-am propus sa ma reapuc de scris. Asa ca pentru tema de azi am un subiect destul de interesant: moartea handablistului Marian Cozma si cum din nou posturile de televiziune ne bombardeaza cu reportaje despre cortegiul funerar care l-a insotit pe acesta.
Imi pare foarte rau pentru el si familia lui si da, este intradevar o nenorocire. dar de aici pana la toata sarada asta e o cale lunga.( sa se faca un gupa de HI5 in memoria lui Marian Cozma??serios acuma....) La fel se intampla cu orice artist sau sportiv care moare inainte de vreme.
Va mai aduceti minte de Laura Stoica? O cantareata pe care lumea a ajuns sa o cunoasca doar dupa ce a murit si la toate stirile vedeai titlul: "A murit o stea..." In timpul vietii deja nu o mai aprecia nimeni si nu avea un succes rasunator. Dar dupa ce a murit, toate radiourile au inceput sa ii difuzeze piesele.
Nu e durereos cum toata viata ne chinuim sa fim cineva, sa avem succes, sa ne facem auziti si doar dupa ce disparem isi dau seama ceilalti ce avem de oferit?

1 comments:

CG said...

vai am primit si eu invitatie pe hi5 sa join the grup. doamnee ce penibil.

Oriucm ma bucur ca te-ai intors. Eu inca tot implementez noul look ca am avut grave probleme la el. Anyway, sper sa fie feed-ul blogului tau mai des actualizat decat era pana acuma.