Sunday, February 15, 2009

copii care fac copii...

Buna dimineata!
Daca as putea sa spun asta si cu voce tare ce bine ar fi. Nu de alta, dar raceala mea se transforma intr-o boala in toata regula : am inceput sa tusesc, sa imi pierd vocea....and it keeps getting better & better.
Daar ca sa fie totul perfect azi dimineata ma trezesc m-am uitat la, da ati auzit bine: In al 7-lea cer... stiti familia aia mare cu multi multi copii. Ei bine, se pare ca toti copiii de acolo si-au cam ratat destinul.
Nu eram o mare fana a serialului pana acuma dar dupa ce mi-am dat seama ca jumate din personajele din serial ori sunt gravide ori "rebele", ceva nu e in regula.
Nu era "in al 7-lea cer" un serial de familie? Un serial adresat unui public tanar, care trebuie sa cunoasca valorile morale si familiale? Un serial INOFENSIV? Se pare ca nu e ...
Oricum, fara sa intru prea mult in detalii, va spun ca m-a dezagamit. Si daca tot am ajuns la capitolul familie, am gasit un articol foooooarte interesant zilele astea pe net:
Se face ca un copil de 13 ani (!!!!!!!!!!!) e tata. REPET: un copil de 13 ani are un alt copil cu o fata de 15 ani.(!!!!!!!!!!!) defapt, baiatul avea doar 12 cand bebelusul a fost conceput.
CUM SE POATE ASA CEVA? Nu e ceva neinregula cu noi toti daca lasam asa ceva sa se intample? Si asta nu e tot. Dupa o discutie purtata cu cineva de clasa a 8-a ( lasam persoana anonima), aflu ca jumate din clasa a 8-a deja si-a incercat norocul in a face copii. Copii care fac copii. Eu inca sunt socata. Si ce e mai rau, ca lor li se pare normal: Aaaa da, si colega mea o FACUT-O deja cu prietenuso. Si intreb eu: Da mama ei stie??
STIE CINEVA CE SE INTAMPLA CU COPIII DIN ZIUA DE AZI?

pt. mai multe informatii despre cazul baietelului de 13 ani care a devenit parinte dati clik AICI

2 comments:

George said...

Adevarul e ca sexul e-un sport ;)

CG said...

Copilul ala nu pare de mai mult de 7-8 ani...