Sunday, December 2, 2007

the other side


am observat recent ca toata lumea se plange de lumea in care traim. Ca aia nu e bine...ca ar schimba o groaza de chestii si bla bla. apoi am stat sa meditez la chestiile care mie imi plac in lumea asta si am ajuns la concluzia ca imi plac o groaza de chestii:

imi place ca e plin de prosti pentru ca altfel cum as face diferenta intre un om destept si unul prost? ca sa pot sa ma simt cu adevarat superioara, trebuie sa existe cineva inferior, nu?

imi place ca nu totul e roz. daca totul ar fi roz, cum as putea sa mai apreciez adevaratele clipe in care as fi fericita? daca as fi mereu fericita, nu ar mai fi fericire, ar fi viata pur si simplu. ar fi un lucru banal pentru ca daca nu exista rau nu exista bine si daca nu e tristete nu e bucurie. deci daca as fi bucuroasa, cum as sti ca is bucuroasa daca nu am fost niciodata trista?

imi place ca totul are uin sfarsit. imi place ca suntem nevoiti sa murim la un moment dat pentru ca sa traim intens si adevarat...sau cel putin incercam.

imi place ca ziua are doar 24 de ore desi niciodata nu imi ajung pentru ceea ce imi propun sa fac pentru ca daca ar avea mai multe as face totul deodata si a doua zi m-as plictisi. pentru ca atunci m-as duce la culcare linistita si as fi prea relaxata. nu as mai face totul in graba si si nu as mai fi "bagata in priza"

imi place ca sunt stresata pentru ca daca as fi relaxata as fi plictisita.

imi place ca sunt oameni tristi si ghinionisti, saraci fara casa pentru ca abia atunci pot sa apreciez cat de norocoasa sunt.

imi place sa existe si raul pentru ca doar vazandu-l constientizez cat de bine imi este. sunt rea ca ma bucur ca ii vad pe altii ca sufera dar nu e o bucurie de genul muhahahaaa....e doar o bucurie care ma face sa spun... ce rau era si ce bine e acum :)

4 comments:

Anonymous said...

***imi place ca totul are uin sfarsit. ***

that's the spirit!!!:) chiar ca e bine ca totul are un sfarsit, pt ca asta inseamna, pana la urma, nu numai ca evenimentele frumoase se termina la un moment dat... ci si ca cele rele au parte de acelasi destin. slava domnului! asta va fi motto-ul meu de aici inainte:D

CG said...

i like i like i like. I LIKE.

Inteleg ce iti place. Si crezi ca e bine sa traiesti in contraste? Cand spui ceea ce spui acuma esti constienta ca iti este bine. Sunt absolut sigur ca totul merge smooth. Dar cand nu totul merge cum iti propui sincer ma indoiesc ca iti plac lucrurile astea la fel de mult cum iti plac acum...

rose@rxy said...

se prea poate george..dar stiu atunci cand imi e rau..ca se va sfarsi si ca imi va fi bine. :P

CG said...

Din nou o remarca pe care o poti spune numai cand ti bine. Numai atunci iti dai seama ca toata suferinta e de fapt un ciclica. Cand esti in partea "bad" nu cred ca iti dai seama ca se va termina. Nu ai atunci impresia ca nu se va termina niciodata? Ca nu iti vei reveni niciodata? Ca niciodata nu vei mai putea zambi?

Sti, eu am o parere. Oamenii sunt optimisti numai cand e bine. Cand e de rau, pesimismul si teama are written all over them.