Thursday, December 6, 2007

cercul vicios al adrenalinei

deci...
nu inteleg de ce barbatii se incapataneaza sa demonstreze tuturor ca femeile sunt proaste??? <===dati click :P

tema asta cu barbati vs. femei e foarte disputata din cate vad eu. dar de ce? ei nu pot trai fara noi. proaste, blonde, urate, cu sau fara tocuri, tot va fi cineva care sa ne iubeasca...un "fraier", nu?

trecand peste asta...zilele trecute m-a lovit un gand. care a fost cea mai crazy chestie care am facut-o?
am mers vreodata la mare fara bani? Nu...
am fugit vreodata noaptea pe geam de acasa? Nu...
am mers beata la scoala? Nu...
am zis ca vin la 11 seara si am venit peste 3 zile? Nu...
am urcat intr-un tren si am coborat in care gara mi s-a parut mie mai dragutza? Nu...
ce le voi povesti copiilor si nepotilor mei?
am fost in o groaza de tabere...am cunoscut o groaza de lume... dar tot nu am dus genul acela de viata "care merita povestita". pana cuma, am 2 chestii cu adevarat valoroase: bungee jumping si tabara de la sarmi. atat. si restu merita povestite dar nu sunt povesti care sa te faca sa zici: uuuuauuu mamiiii, asa erai tu cand erai tanara?

pentru a iesi din aceasta mare dilema am hotarat ca vara viitoare sa sar cu parasut din avion. m-am intersat si sunt cursuri speciale care te invata sa sari +

planul meu de viata de acuma inainte e sa mi temrin repde studiile, sa fac bani si sa plec in lume. wanna join? ( sau va lasati rapiti de lumea care ne face sa ajungem la 70 de ani plini de regrete)

+ adrenalina e o chestie care vine pe parcursa..la inceput te sperie.. apoi iti place..mai tare, mai tare..pana cand devii dependent. dar in momentul in care ma alfu eu acum, o vacanta la roma foarte 'formala' nu e tocmai tot ce imi doresc. prefer o vacanta la roma, Nu la allinclusive dar sa pot sa spun ca am vazut roma..in adevaratul sens al cuvantului...if you know what i mean ;)

6 comments:

Anonymous said...

adrenalina vine traind nu cautand-o..in alta ordine de idei..aviatorU avea dreptate :)

rose@rxy said...

nu stiu ce sa zic... ducand o viata mediocra si avand o slujba care te inchide intr-un birou cred ca nu putem vorbi despre adrenalina.

cat despre avionarU...pai mi-a placut ce a scris, sincer, dar uneori cred ca e bine sa faci pe inabordabila :P

Anonymous said...

da..a scris bine AvionarU... si normal ca e bine sa faci pe inabordabila uneori...dar trebuie sa gandesti singura asta, nu sa ti se spuna... si trebuie sa stii si cand sa o faci.

Anonymous said...

pai ducand o viata mediocra si avand o slujba care te inchide intr-un birou cred ca nu putem vorbi despre adrenalina atunci nu traieshti :-" ..si e bine..dar sa nu exageram :)

CG said...

Eu ruxi mi-am exprimat clar ideea de adrenalina si nebunie. Cred ca e foarte over-rated in zilele de azi.

AvionarU said...

A-HA! :D