Wednesday, December 12, 2007

de ce EU?

din tot poporul existent pe glob, cred ca numai EU trec prin asa ceva. tot mai des si tot mai nesimtit. deci sa o luam cu inceputul.
eu locuiesc intre doua statii de troleu la distante aproximativ egale ( sa zicem 200m), adik la mijloc. de fiecare data cand ies din bloc ma lovesc de dilema: stanga sau dreapta? daca ar fi asa simplu as zice stanga dar niciodata nu e simplu!! de ce?



1.stanga==>pt ca in cele n cazuri cand am ales stanga, dupa primii 100 de metri pe jos trece troleul pe langa mine. si atunci ma gandesc: daca mergeam pe dincolo, sigur il prindeam. data viitoare aleg dreapta :->
2.dreapta==> din cele n cazuri cand am ales dreapta,in n/2 cazuri dupa primii 100 de metri trece pe langa mine troleul. si atunci ma gandesc: daca alegeam stanga, sigur il prindeam.
raman desigur n/2 cazuri in care nu trece pe langa mine dar atunci il vad in spate ca se indreapta spre statie. deci apuca-te fetito si fugi (da! se poate alerga pe tocuri) ca sa nu pierzi 25! stiu ca se zice..."niciodata sa nu alergi dupa femei/barbati sau dupa tramvaie/trolee pentru ca mereu va sosi urmatorul" DAR cand il vezi ca vine si te si GRABESTI, nu poti sa nu fugi. deci fugim: din aceste n/2 cazuri cand fugim, in inca n/2 imi scap ceva pe jos sau calc intr-o balta :|. in restul, n/2(defapt e n/4:P) ajung la troleu; buuun
aici insa din nou in 50% din cazuri mi se inchide usa in nas sau din cele 50% ramase, in 40% e prea glomerat ca sa urc; DECI raman 10% sanse din n/4 sa urc. si URC.
siiiiiiiii cand urc din nou 50% din cazuri ma intampina un miros insuportabil de oameni care au uitat sa se spele pe dinti si care tin neaparat sa vobeasca nonstop!!!
raman astefel infimele sanse sa fie un troleu normal. daca e normal, pun pariu ca e controlor. ( nu am de unde sa stiu cum arata un troleu normal pt ca nu am ajuns din nefericire niciodata asa de departe...nu din cele 2 statii cel putin)
ASADAR...dupa un calcul "simplu" imi dau seama ca e aproape imposbil sa am o calatorie normala de acasa cu troleul. pentru ca EU sunt EU si nu se poate ca universul sa faca o data ca troleul sa ajung in statie o data cu mine, sa fie aproape gol si proaspat spalat si sa nu aiba controlor.


epilog

venind azi spre casa si trecand cu vreo 50m de statia din dreapta :)) vad un tip mic, intr-un trening rosu fugind de mama focului spre centru. apoi ma uit si tocmai trecut pe langa mine un 25... am zambit :) si mi-am vazut de drum. undeva sus, exista dreptate

3 comments:

CG said...

ciudat. te joci prea mult cu rapoartele. dai procente de parca asa se intampla cu adevarat. dar sa fim seriosi. nu cred ca a circula cu troleul e asa o aventura... nu cred ca poti pierde troleul zilnic. si mai ales... DE CAND CIRCULI TU CU TROLEUL? e o "nebunie".....

Anonymous said...

cam aceeasi chestie mi se intampla mie cu 43...si asta circula si mai rar ca 25 :D deci....nu esti numai TU, sunt si EU :P

Bianqua said...

super cute. cea mai draguta de mate pe care am primit-o pana acum.