Tuesday, December 18, 2007

afford everything?!




we cannot afford everything. either we are speaking about simple x-mas presents or real life facts, you never have everything. (everything means luxury?)


se presupune ca o femeie de 25 de ani pentru a fi fericita are nevoie de lucruri:
1. o casa a ei
2. o slujba buna
3. un iubit

dar nimeni nu le are pe toate. de obicei, cele mai norocase, primesc 2 din 3. DAR care sa le alegi? toate sunt importante, nu?
daca asta se aplica pentru o femeie >25 pentru o fata de 18 ani de ce e nevoie sa fie fericita? o data ca cresti devii mai pretentios..dar pana cand?
nu ar trebui sa existe o limita a bunului simt atunci cand cerem cadouri de craciun?
cand avem de toate si totusi..NU ne ajunge.?!
NICIODATA nu avem de toate. mereu va fi ceva... ski-uri, telefon nou, cizme, laptop, blugi, o vaza...mereu se gaseste ceva care lipseste. ceva ce nu avem.

asadar..de ce nu le avem pe toate???

pana recent( aka acum 4 luni) ma uitam la minunatul serial tv Grey's Anatomy pana intr-o zi cand am avut o "revelatie". in serial nimeni nu e fericit. nimeni nu are totul. daca X e din nou cu Y atunci va avea probleme la servici, sau invers. asa ca ma tot gandesc? why watch it? to see that others are dark & twisted (meredith)? sau ca nici ei nu le au pe toate? e ca si cum te regasesti pe tine. dar acum, cand lucrurile stau altfel (aka sunt fericita :)) nu mai pot savura serialul. mi se pare ca totul e dus la extrem si ca e prea pesimist desi acuma 4 luni am vazut de 3 ori toate seriile. exista seriale pentru oameni fericiti sau pentru oameni tristi? da...
dar atunci fetele care se uita la telenovele ce fel de oameni sunt? <<.....??>>



related to the main topic<daca stii ce vrei, te multumesti cand primesti>>

5 comments:

CG said...

asa ii viata. si daca tu nu te poti uita la grey's anatomy numai daca esti sad insemana ca nu ai savurat DELOC serialul pana acuma.

cat despre cadouri...hm. it's never enough ii adevarat. dar nu cred ca poti sa spui ca este o limita. ai o viata si vrei sa fi cat mai fericit in ea. si daca iti permiti, de ce sa nu iei vaza, telefonul sau echipamentul nou de ski. te face fericit. si fericirea nu se masoara in bani, cel putin nu ar trebui. sti replica aia de agatat? "nu ti se pare ca am crescut?" "bada" "stau pe portofelul meu...". :)

rose@rxy said...

unii sunt fericiti cu putin gg.
nu e nevoie de echipamente de ski sau telefoane mobile ca sa ii faci sa zambeasca. e vorba de educatie(cum esti invatat si de capacitatea de a aprecia efortul altora. :)
dar de obicei..copiii "de bani gata" sunt recunoscuti pt lipsa bunului simt :P

CG said...

te simti?

eu ma simt. si nu ma multumesc cu orice. daca e craciunul astept cadou. si am multe pretentii. si recunosc. nu ma ascund dupa deget. si stiu ca nu e neaparat bine. si nu toate astea ma fac neaparat fericit. e un fel de implinire temporara a unei dorinte. si nu o vad deloc negativa. de ce zic ca nu am bun simt numai fiindca imi place sa-mi cumpar chestii? aici totul depin de doar de persoana. nu poti generaliza. e o nesimtire sa generalizezi.

rose@rxy said...

e normal sa te astepti. ideea mea e ca si dupa ce vei primi, lista cu dorinte va fi tot la fel de mare. dc vrei tel si iti ia tel, tot nu o sa fii 100% multumit... mereu va mai fii ceva care te-ar putea face MAI fericit!

CG said...

da, si eu sunt de acord cu ce ai zis. completamente. asa e firea umana. si repet, nu e nesimtire.