Sunday, May 17, 2009

For Romania it's not a fairytale...


Mare dezamagire mare...Urla ziarele si blogurile in sus si in jos "V-AM ZIS NOI" ca asta e incapabila. Si prin asta, vreau sa zic Elena (fata popii). De cand cu selectia la Eurovision toata tara s-a impartit in tabere cu sustinatori: ba ca trebuia sa mearga Dalma, Blaxy Girls sau Zero, dar in NICI INTR-UN CAZ Elena. Si uite ca Elena a mers...

Au inceput cu injuraturi, ca au trisat, ca are pile fata, ca nu merita, ca e proasta, ca e fata popii... Nici dupa ce a trecut o buna bucata de vreme, romanii tot nu s-au obisnuit cu ideea ca Balkan Girls ne va reprezenta la Eurovision. In loc sa o sustina au aruncat cu noroi in ea ca e incapabila sa cante.

Uitandu-ma in urma, asa a fost mereu cu Eurovizionul. Isterie nationala. Nimeni nu a castigat pe merit selectia nationala, iar daca echipa/solistul castigator nu obtinea punctaj bun la concurs, toti ziceau V-AM ZIS NOI!!!. Daca obtineau, toti ziceau BRAVOOO MAH!!! MEREU AM STIUT CA PUTETI! (yeah right...)

Asa ca aseara Elena ne-a reprezentat la Moscova. Prestatia ei? Buna. Voce? Buna. Coregrafie? Buna. Nu avem ce comenta. INSA, Eurovisionul e (cum s-a demonstrat din nou), un concurs politic. Si cum toata Europa e Impotriva Romaniei, nu am primit mai nici un vot. De la Spania 7 puncte si 12 de la Moldova (din nou, vot politic; dar daca altii o fac, de ce nu am face si noi?) au fost cam tot ce am obtinut... Iar pentru Norvegia a plouat cu cate 12 puncte pentru "chipesul" cantaret mai de la fiecare tara. Asa ca sa nu ne miram ca am luat doar locul 19.

Iar acuma ma intreb: are cineva ceva cu Norvegia? De ce NU ar vota Norvegia? Piesa dragutza si nimeni nu are nimica cu ei. Are cineva ceva cu Romania? De ce NU ar vota toata Europa Romania? Asta e intrebarea care trebuie ne-o punem. Nu sa aratam cu degetul spre "fata popii" si sa zicem "V-AM ZIS NOI".

Aici vedeti piesele care au luat locurile 1, 2,3:
Locul 1 - Norvegia
Locul 2 - Islanda
Locul 3 - Azerbaijan

Dupa ce ati vazut piesele castigatoare, tot credeti ca piesa fetelor de la Blaxy Girls era pentru Eurovison? Eu cred ca piesa Elenei era perfecta pentru Eurovision si imi pare rau ca acuma o tara intreaga o va acuza ca din cauza ei a pierdut Romania. Romanii ar trebui sa inteleaga ca datorita comportamentului lor in Europa a fost asa votul,si noi ar trebui sa ii cerem scuze Elenei ca am facut-o de rusine.

3 comments:

Mihai said...

Bun. Daca tu zici ca toata lumea are ceva cu Romania, cum sa face ca Traisatariu si alti cantareti au reusit in anii trecuti sa ajunga in top 5? Sa inteleg ca de atunci a inceput toata Europa sa ne urasca? Nu prea cred... Da, piesa Elenei a fost o piesa draguta, dar nu mi se pare o piesa care sa faca furori la Eurovision.

CG said...

Nimeni nu are nimic cu Romania. Romania nu stie niciodata ce-i trebuie, asta e tot.

Anonymous said...

România suge la greu la capitolul muzica.
Eurovisionul e un concurs unde se dau mai multe voturi strategice. Personal, consider Eurovisionul un concurs pentru muritorul de rând, făcut doar pentru a aduce rating în plus la televiziuni. Nu are nimic "artistic" în el.