Saturday, May 30, 2009

Ce p*** mea, nu stii parca?

Am inteles: ti-ai luat carnetu' ca o vorbit tati. Ti-o luat masina ca doar esti fii'sa. Ai venit la ISE ca aici ti-e locul: la taxa, dar nu conteaza, are tati bani. Totusi, o chestie nu inteleg: ce p*** ai cu masina mea?

Acu o luna merg eu linistita la faculta. Imi las masina ca tot omu' in parcare, frumos si nu la margine, intre doua masini in miezul parcarii. Cand ma intorc de la cursuri ma urc linistita in masina si cand sa ies din parcare, ce sa vad: oglinda mi-a fost lovita. Ma cobor, ma uit la ea cu o fata de genu WTF?! eu am facut asta?! asa am venit cu ea de acasa?! ( da stiu, intrebare tampita)..Mah...parca nu era asa inainte.

Ma urc la volan si incep sa ma gandesc la drumul meu spre faculta. Dupa ce analizez toate posibilitatile, imi dau seama ca nu eu am lovit-o. bun, intrebarea era; DA CINE??? Masina era parcata intre 2 masini, deci nu era o strada cu sens unic, ingusta, pe care sa treaca idioti si totusi, oglinda mea era sarita de pe sine si unghiul pe care il facea cu geamul masinii era de vreo 150 de grade. CONCLUZIA: ceva VACA s-o dat jos din masina ei si cand a trecut pe langa a mea a dat cu fundul sau cu poseta de ea.:| comentarii?

Nu trece o luna, ca incepe din nou sa se aglomereze parcarea. Vin grabita la faculta si caut loc de parcare...si caut...si caut...si intr-un final gasesc un loc. Cam expus, ce-i drept dar nu aveam timp sa mai caut. Cand ma intorc, SURPIZA!!!! masina frecata. Evident ca ma enervez dar pe cine sa trag la raspundere? Pe Matis ca nu face parcare cu plata? Pe tine, ca ti-ai luat carnetu si nu stii sa faci manevre, luate-ar ^%^%#@@ beep ^^%$## de proasta. Am inteles, nu stii parca, dar ce vina am eu? Sau toti ceilalti pe care sigur i-ai mai lovit?



Draga mea, vizavi e parcarea de la mall. E goala, special pt din astea ca voi ce nu stiti parca dar va puneti ochelarii de soare pe nas, va luati LV si va urcati la volan. Iar prima data cand dati de asfalt, ne f***** pe toti.

Concluzia, du-te draga si mai da-ti o data examenul de conducere ca de te mai prind prin parcare te omor. Jur...

5 comments:

Ligia said...

Spune-le Ruxi la desteptele astea ca oricum nu vor intelege :)) Mai incolo de lungul nasului e greu sa vada...

CG said...

Poate nu e o "ea" cine ti-a lovit masina...

Oricum imi place desenul, foarte artistic. :))

Mihai said...

La fel ca GG... nu inteleg de ce esti asa sigura ca e o "ea". Exista multi bizoni in trafic nu doar tipe proaste cu bani. In fine, masina tot lovita e. Din punctul meu de vedere si tu ai o "vina", daca ii pot zice asa. Daca ai vazut ca masina e oarecum expusa, de ce nu ai lasat-o altundeva unde sa fie in siguranta(mai ales daca locul de parcare e ca si in desen, plus ca unele masini mai mari au nevoie de spatiu de manevra mai mare)? Am vazut cum e in parcarea aia si datorita faptului ca trec foarte multe masini pe acolo e inevitabil sa se produca unele accidente. Stiu, nu ar trebui sa se intample asa dar oriunde unde e aglomeratie se intampla. Asadar, chiar daca NU e vina ta, pe viitor ai grija unde iti lasi masina pentru ca in final tot tu esti aia "fraiera" care umbla prin service-uri cand ai putea face altceva.

Anonymous said...

Imi place cum desenezi :)

CG said...

Mihai, exact asta i-am zis si eu si s-o enervat ca nu e de vina ea deloc!