Wednesday, November 14, 2007

cica am 18 ani si sunt fericita


mor de somn.....noptile nedormite se adun si se aduna si se aduna.
incep sa fug de responsabilitati, dar pana cand?
am 18 ani. in 13 am facut 18. in sfarsit. sunt majora cu acte in regula. :)

sincer vorbind, nu vreau sa prezint nimic maine. dar nu pot sa-i dezamagesc pe cei care m-au rugat. am sa incerc sa fac tot posibilul sa fie bine...pt cine? nu stiu...
Mi-am pierdut memory stickul!!!!!!!!!! defapt nu era al meu...era al NOSTRU. :0 si eu l-am pierdut. acum ca nu il mai am, doar la el ma gandesc. ce uitl eera acuma, vai cate puteam pune pe el!!!! dupa ce a stat aici aruncat pe jos luni intregi. si culmea TOCmai de ziua mea. bv ruxi!!! esti fetita mare !!!

altii sunt copii. tu vrei sa fii dar nu poti. si cand le spui altora, se supara. ironic, nu?
ce tu iti doresti altii vor sa arunce....

am o noua problema.."tipu" asta cu care ma intalnesc (cica) e foarte "popular" among others. eu nu-l vad asa. dar totusi, (cica) E. acuma vine intrebarea: eu ce fac?? il tratez ca atare sau ignor aceasta problema. chestie interesanta intamplata ai: pe coridoare eu cu "tipu" ne certam (cica) CAND iese o tipa din aia pitica din ceva sala si vad ca toata e un zambet la tipu meu! eu, ca o delicata ce sunt, m-am inotrs frumos dupa ea, l-am luat pe el in brate si i-am zambit domnisoarei foarte sincer si frumos, rostindu-i printre dinti: uite ce am eu :))))) tipa se incrunta si pleaca mai departe..pana maine!!! cand o sa incerce alta tactica. =))))
mie (cica) nu-mi pasa de toate toantele astea. eu am chestii mai importante de facut : sa invatz pentru ca mi se da o a doua sansa sa-mi corectez nota la mate...deci fetitelor nu avem timp de joaca acuma :))))

pana data viitoare, ma duc sa mi citesc la bio..(cica)

0 comments: