Tuesday, February 19, 2008

de ce sa dormi cu capul spre nord?

Incep prin a va spune ca am o noua tehnica de a aborda troleul (). Atunci cand ies din casa refuz sa ma gandesc la posibilitatea de a pierde 25-ul. si pana ajung in statie ma concentrez :"nu vine pana nu ajung in statie, nu vine pana nu ajung in statie..." si iata ca merge! am incercat o singura data pana acuma dar sincer nu vreau sa cred ca a fost o simpla coincidenta... am gandit pozitiv si uite ca exact cand am ajuns in statia de la fiesta vad cum vine troleul linistit.

totusi, de ce sa dormi cu capul spre nord? pentru ca eu am incercat. si am observat diferenta. a doua zi dimineata ma simteam plina de energie si gata sa incep o noua zi.
toata ziua a decurs excelent si exista 2 posibilitati : ori dormitul spre nord si-a facut efectul, ori eram eu prea entuziasmata ca am dormit spre nord incat mi-am "aranjat" ziua??? :)))

alat problema la ordinea zilei..
ieri in timp ce ma chinuiam sa il descriu pe ion si sa urmaresc serialul de la 23:15 _Disparuti fara urma_ imi pune tata "doamne ce o sa-ti lipseasca tie temele astea"
ooo, vai! cu siguranta o sa plang in fiecare zi ca:
1.NU o sa mai am teme!
2.NU o sa mai am ore in particular!
3.Nu o sa ies la tabla a doua zi!
4.Nu o sa ma astepte un examen de care va depinde viata mea!
chiar o sa imi lipseasca :)))

si acuma as vrea sa ii urez un calduros "LA MULTI ANI" mult stimabilului meu coleg, George C. care timp de 8 ani a tinut sa-mi faca zilele lucratoare un adevarat infern. GG iti multumesc ca in clasa a 8-a ai stat in spatele meu un an intreg si ma stresai ca te superi pe mine si nu mai vorbesti cu mine, iti multumesc ca m-ai primit si m-ai gazduit sub umila ta locuinta si cabanuta...iti multumesc ca la biologie ai fost un adevarat sprijin si un om de baza fara de care intreg randul nu ar fi avut asa performante uimitoare...iti mai multumesc ca ai tinut mereu sa ma anunti cand xeroxeaza ritiu testele si sa ma informezi cand Britney s-a ras in cap. iti voi ramane vesnic recunoscatoare ca mi-ai deschis ochii spre o noua lume : desperate housewives!!! ( si grey's anatomy)
Nu in ultimul rand gg iti multumesc ca vii cat de des poti la scoala pentru ca stiu ca nu vrei sa iti parasesti camarazii in timpul bataliei. Daca si parintii tai ar vedea cate ai facut pentru noi, sunt convinsa ca ti-ar cumpara o masina.
LA MULTI ANI!

P.S. ms pt ca imi amintesti cand sunt de servici si trebuie sa sterg tabla... mereu uit :)) aaa...si GG face 19!

3 comments:

CG said...

ruxiiiiiii! :*:*:*:*:*:*:* foarte fain ai scris si iti jur ca voi continua sa ti fac zilele lucratoare grele in continuare!!!! :*:*:*

Anonymous said...

:))) haha am inceput sa il iubesc si eu de la asa descriere uimitoare :P

hai ca exagerez:P
nice put, anyway:*

Anonymous said...

nicely put, nu nice fiindca il folosesti pe post de adverb