Sunday, May 6, 2007

no more words...no more signs...just silence

lucrurile se schimba. totul se misca prea repede sa pot procesa:
eu: te urasc!
tu: ba nu!
eu: ba da..
tu: esti sigura...?
eu: da. acum am alta viata.lucrurile s-au schimbat.
tu: nu asta era intrebarea.
eu: esti sigur?
tu: da.
eu: asta e problema. eu nu sunt sigura decat de un singur lucru. ca orice ai face...

....................................................................................
ce nu ai facut? m-am obisnuit cu atatea :)) si cu mine. of doamneeeeeeee ce lume nebuna nebuna nebuna.
acum cateva zile a murit cineva. trist. cand am auzit ce prostie, m-au trecut fiori. nu-l cunosteam dar il cunosteau altii si cand mi-au povestit m-am speriat. mi-am dat seama ca totul se poate termina intr-o clipa. avea 18 ani....singur la parinti, o iubita, prieteni, tot ce-si dorea. si uite. azi e, maine nu. poate asa o sa dispari si tu si o sa fie prea tarziu sa ti mai spun sau poate asa o sa dispar eu...

ea e distrusa....erau de cativa ani impreuna. prietenul lui are bacul in cateva sapatamani. si el e distrus. se tot joaca cu masinute. erau doar ei 2 in masina si practic si-a vazut prietenul murind....

defapt cred ca mereu moare ceva in noi. dar totusi, acel ceva uneori are o speranta de a fi salvat. pe cand bietul Vic...NU :|

0 comments: