Wednesday, April 18, 2007

now i know

era o reclama la mastercard ceva de genu "unele lucruri is de nepretuit, pentru restu exista mastercard". in cadrul chestiile 'de ne pretuit' aparea privirea fostului prieten. In reclama era o tipa dragutza care merge la o petrecere unde se intalneste cu fostul prieten. acesta se uita foarte ...ciudat la ea. Jur ca nu am inteles reclama asta foarte multa vreme. Nu intelegeam privirea tipului. Pana azi. Cand a trecut pe langa mine si am vazut privirea. E aceeasi. Aceasi privire pe care azi o primesc in fiecare zi. Si difera atat de tare...niciodata nu am mai vazut-o si e ciudat, oare si eu am o privire???
toate merg prost. azi cel putin asa au mers.
nu mai pot. pur si simplu nu mai pot. nu mai pot face nimic. nimic :|
gata. nu mai pot... :|
:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|

0 comments: